Kære medlem

Velkommen til vores hjemmeside, som er vores knudepunkt for al kommunikation og administration.

Rider du eller udøver volti på Karuplund Ridecenter bedes du oprette en profil og betale det årlige kontingent, hvilket du kan gøre her på siden.
Ligeledes kræves der medlemskab og kontingentindbetaling fra alle, der starter stævner i Rideklubben Karuplund. Rideklubben arrangere forskellige aktiviteter for klubbens medlemmer, herunder eksempelvis springstævner, dressurstævner, juniorklub, juleklip mv.
Er man ikke udøver, men ønsker at støtte klubben, er det også en mulighed at tegne et støttemedlemskab :)

Aktiviteter i første halvår af 2024

21. april 2024 – Springstævne for rideskolen og part/privat ryttere inkl. Kåring af klubmester

25. maj 2024 – Dressurstævne for rideskoleelever inkl. Kåring af klubmester

16. juni 2024 – Dressurstævne for part/privat ryttere inkl. Kåring af klubmester

Udover stævnerne så afholder vi juniorklub ca. 6 gange om året, det kan være aktiviteter som kæphestespring, rundbold, udskæring af græskar mv. Børnene er selv med til at bestemme aktiviteterne og er med til at skabe sammenhold og hygge mellem børnene.

Klubben deltog sidste år på Bregentved børn og dyr med kvadrille og voltishow samt på Store Hestedag med en kvadrille og har tidligere deltaget med ponytræk på Ringsted børnefestival samt deltaget på Naturens dag. Karuplund voltige var også afsted til flere stævner med deres voltishow i 2023 og fortsætter i 2024.

I fanerne ovenfor er det muligt at orientere sig om ridekolen og de hold der udbydes samt de aktiviteter der er åben for tilmelding.

På bestyrelsens vegne

Rideklubben Karuplund